دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

شبیه سازی با نرم افزار design builder

انجام پروژه دانشگاهی

شبیه سازی با نرم افزار design builder

۸۱ بازديد
نرم افزار DesignBuilder برای آموزش
بر اساس موتور شبیه سازی منبع باز استاندارد طلای EnergyPlus ، DesignBuilder اکنون پرکاربردترین ابزار مدل سازی انرژی در آموزش و پرورش است. گروه های دانشگاه مانند DesignBuilder را دوست دارند زیرا یادگیری آن سریع و آسان است ، به فرایند تدریس اجازه می دهد تا روی موضوعات طراحی و شبیه سازی تمرکز کند. در همان زمان این نرم افزار از طریق دسترسی به پرونده های ورودی EnergyPlus (و Radiance) و طیف وسیعی از ابزارهای پیشرفته اسکریپت نویسی ، انعطاف پذیری بی نظیری را به محققان ارائه می دهد.
ما یک برنامه آموزشی فعال داریم که به گروههای دانشگاه در استفاده از نرم افزار به عنوان بخشی از روند تدریس آنها کمک می کند و می تواند:
    تخفیف های قابل توجه آموزشی برای دانشگاه ها و سازمان های تحقیقاتی.
    بسته های مجوز دانشجویی رایگان برای دانشگاههای خرید پروانه سایت آموزشی.
    مجوزهای شخصی دانشجویی با 50 پوند.
    محتوای آموزش تعاملی بر اساس تقاضا ، بدون نیاز به وقت سخنران یا نیاز به کلاس ، تمام اصول نرم افزاری لازم را به دانشجویان می آموزد.
    مطالب آموزشی رایگان برای استفاده در دوره های دانشگاهی.
    در دوره های آموزشی شبیه سازی تجاری ما برای کاهش کارایی دانشگاه با آموزش استفاده از این نرم افزار ، گاهی اوقات نرخ های کمتری در دسترس است.
"ما در این ترم تجربه بسیار مثبتی با DesignBuilder داشته ایم زیرا اولین سالی بود که ما از نرم افزار شبیه سازی قبلی خود به DesignBuilder منتقل شدیم. به نظر می رسد دانشجویان ما زمان کمتری را برای یادگیری نرم افزار صرف می کنند و بیشتر به درک واقعی نتایج و توانایی آنها را تجزیه و تحلیل کنید. "
دکتر شهاب الدین رسالتی - مدرس ارشد گروه مهندسی معماری معماری پایدار و فیزیک ساختمان ، دانشکده معماری
دانشگاه آکسفورد بروکس ، انگلستان
تخفیف برای موسسات آموزشی
شما مجاز به تخفیف قابل توجه در قیمت تجاری ذکر شده هستید اگر:
    شما در حال خرید DesignBuilder هستید تا به طور انحصاری برای اهداف آموزشی در یک مدرسه ، کالج ، دانشگاه یا سایر مراکز آموزشی یا دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد
    شما یک سازمان تجاری هستید که قصد دارید از این نرم افزار به طور انحصاری برای رویدادهای آموزشی مانند کارگاه های آموزشی استفاده کنید.
لطفاً مطمئن شوید که قبل از دسترسی به فرم درخواست تخفیف وارد سیستم شده اید. اگر ورود و رمز ورود ندارید ، لطفا ثبت نام کنید.
    فرم درخواست تخفیف آموزشی ما را با ارائه اطلاعات تماس با سازمان و شرایط خود پر کنید (ابتدا باید به سایت وارد شوید).
    پس از تأیید درخواست شما ، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود. این ایمیل شامل کد کوپن تخفیف خواهد بود. (ما معمولاً ظرف 48 ساعت پاسخ می دهیم).
    برای دریافت تخفیف خود ، کد مرحله را در مرحله پرداخت آنلاین سفارش وارد کنید.
مجوز شخصی دانشجو با تخفیف
بسته های مجوز دانشجویی هنگام خرید مجوز شبکه سایت های آموزشی به صورت رایگان در اختیار م institسسات آموزشی قرار می گیرند. در مواردی که این موارد در دسترس نباشند ، دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که می خواهند از DesignBuilder در رایانه خود استفاده کنند می توانند برای خرید DesignBuilder با 50 £ در سال اقدام کنند.
دانشجویان می توانند مجوز شخصی کم هزینه دانشجو را به یکی از 3 روش دریافت کنند:
    مستقیماً از دانشگاه آنها (اگر دانشگاه بسته پروانه دانشجویی دارد).
    با درخواست از این وب سایت با استفاده از فرم تخفیف دانشجویی (ابتدا باید وارد سایت شوید).
    از فروشنده محلی DesignBuilder.
هنگام درخواست مجوز دانشجویی ، باید نام تأسیسات آموزشی ، دپارتمان ، نام سرپرست خود و شماره تلفن تماس دپارتمان را ارائه دهید. شما حق حمایت مستقیم ندارید.
پس از تأیید درخواست شما ، می توانید مجوز را در وب سایت خریداری کنید. پس از انقضا قادر به درخواست مجدد مجوز شخصی دانشجویی هستید. پشتیبانی محدود به آموزشهای آنلاین و منابع آموزشی در وب سایت ما است. ما قادر به پشتیبانی از طریق میز راهنمای خود برای دانشجویان نیستیم.
اگر قصد دارید از DesignBuilder برای پروژه های تحقیقاتی استفاده کنید یا نیاز به نصب نرم افزار بر روی رایانه در مدرسه ، کالج یا دانشگاه خود دارید ، باید به جای مجوز دانشجویی ، مجوز آموزشی بخرید.
توجه داشته باشید که دانشگاه هایی که از DesignBuilder برای تدریس یا تحقیق استفاده می کنند باید حداقل یک مجوز آموزشی سفارش دهند تا کارکنان بتوانند از دانشجویان پشتیبانی کنند. کارکنان ممکن است از مجوزهای دانشجویی استفاده نکنند و مجوزهای دانشجویی ممکن است روی ماشین های دانشگاه نصب نشوند.
مجوزهای دانشجویی به غیر از یک یا دو گزینه گزارش که فقط برای کاربران تجاری لازم است ، محدودیتی ندارند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.