دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

Matlab در مقابل Python.

انجام پروژه دانشگاهی

Matlab در مقابل Python.

۷۱ بازديد
 
چکیده: Matlab ، Python و R همه با موفقیت در آموزش اصول ریاضیات و آمار به دانشجویان کالج مورد استفاده قرار گرفته اند. در محیط مبتنی بر داده های امروزی ، مطالعه دانش از طریق تجزیه و تحلیل داده های مقیاس بزرگ ، به ویژه برای فرایندهای شناختی بالاتر و استفاده آماری از داده ها در این محیط غنی از داده ، قانع کننده است. MatLab به آموزش ریاضیات مقدماتی مانند حساب و آمار عادت خواهد کرد. هر دو پایتون و R اغلب تصمیم نمی گیرند که در مورد داده های بزرگ مقیاس تصمیم گیری کنند.
اصول اولیه MatLab
MatLab ممکن است یک زبان برنامه نویسی باشد که عمدتا توسط مهندسان و مفسران داده برای حساب عددی استفاده می شود. هنگام خرید Matlab ، مجموعه ای از جعبه ابزارها در دسترس هستند تا دفاتر مجازی موجود در هنگام خرید را افزایش دهند. Matlab در محیط های یونیکس ، مکینتاش و ویندوز قابل دسترسی است ، اما به دلیل استفاده دانش آموزان از رایانه های شخصی نیز شناخته شده است.
مبانی پایتون
پایتون یکی دیگر از زبان های مصنوعی موجود است که ممکن است توسط مجرب ترین برنامه نویسان و دانشجویان تازه وارد به آن دسترسی داشته و از آن به نحو احسن استفاده کنند. پایتون ممکن است یک زبان برنامه نویسی باشد که ممکن است برای پیش بینی های مهم و جزئی استفاده شود. این می تواند به دلیل تغییرپذیری آن و یک زبان مصنوعی توسعه یافته باشد. این برنامه آموزشی به دلیل کیفیت کارآمد جنبه های برنامه نویسی ، به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. پایتون همچنین اشکال زدایی را برای برنامه نویس ساده کرده است زیرا دارای اشکال زدایی داخلی است. پایتون سرانجام به برنامه نویسان کمک کرد تا با عصر خود مولدتر و کارآمدتر شوند و پیشرفت آنها را بهتر کرده است.
مبانی R
R نرم افزاری است که برای اجرای تحقیقات آماری و خروجی گرافیک طراحی شده است. تقریباً می تواند روی هر سیستم نرم افزاری اجرا شود و منبع باز است (The R Foundation، 2017). این در دسترس بودن در سیستم عامل ها به دلیل باز بودن عمومی آن را در سطح MatLab قرار می دهد. با این وجود ، R برتری دارد.
Ceyhun Ozgur 361 در گفتگوهای مبتنی بر جامعه برای جستجوی راههای جدید برای استفاده از برنامه و اشکال زدایی در اصلاحات احتمالی کدگذاری.
مقایسه R با Python هنگام شروع به استفاده از R ، برنامه نویس داده های آنها را به اطلاعات پیش بینی می کند ، با سوء استفاده از زبان فرمول R یک مدل داخلی را اجرا کرده است ، بنابراین می تواند در تولید خلاصه شبیه سازی در آخرین لحظه فراخوانی کند. هنگام شروع به کار با پایتون ، برنامه نویس انتخاب های بیشتری برای انجام و تلاش دارد. این موارد می تواند شامل انتخاب شیوه ای باشد که آنها ترجیح می دهند داده های خود را بخوانند ، از چه ساختار کاملی برای جمع آوری داده های خود استفاده کنند ، از چه بسته یادگیری ماشینی باید سوء استفاده کنند ، و چه اهدافی که جعبه حتی به آنها اجازه می دهد در ورودی قرار بگیرند.
مهندسی متلب در مقابل مهندسی پایتون
کدام زبان برنامه نویسی از نظر مهندس برق بهتر است: Matlab یا Python؟ برخی از موضوعات مطمئناً باعث بحث اپراتورها می شود. به عنوان مثال ، کدام یک از نسلهای قدیمی می تواند جنگهای Endian در دهه 1980 و 1990 را فراموش کند؟ یکی از این ویژگیهای موضوعی که زبانهای برنامه نویسی مختلف مستحق آن هستند. به عنوان مثال ، که از دیدگاه مهندس برق بهترین است:
متلب یا پایتون؟
پاسخ این است که، بستگی دارد. هر دو ابزار قوی هستند (این می تواند چیزی باشد که انتخاب را کمی دشوار می کند) و هر دو دستگاه دارای پشتیبان و اسناد عالی هستند. علاوه بر این ، هر دو بسیار شیک هستند ، در نتیجه بررسی آنها معنی دار است.
بخش قابل توجه بین این کلمات نمونه های تجاری آنها است. صادقانه بگویم ، متلب عزیز است. این هزینه تا حدی گران است که هر سازمانی که در آن کار کرده ام فقط تعداد محدودی مجوز در اختیار داشته است ، که منجر به صف طولانی طراحان جنگل دار شده است که به دنبال مجوز زیر هستند. اما اگر واقعیت گفته شود ، با Matlab ، آنچه را که تهیه می کنید به دست می آورید. علاوه بر این ، با مستندات عالی ، Matlab همچنین یک نوع جعبه ابزار ایده آل را ارائه می دهد.
is Matlab easier than Python
از سوی دیگر ، پایتون منبع باز است. رایگان است و با حمایت گسترده جامعه همراه است. ترجیح می دهید یا نه ، نرم افزار منبع باز جهت فعلی است. مردم به طور کلی زمینه ها و محدودیت های خود را در پایتون سرمایه گذاری می کنند ، به ویژه در صنعت. افزایش ، دامنه و کاربرد پایتون به این معنی است که پایتون برای بازگشت به مدت طولانی وجود دارد.
پایتون دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که اکثر ابزارهای دیگر می توانند انجام دهند ، زیرا موجودات بیشتری آن را برای هر هدف ممکن سفارشی می کنند. آنها حتی با میکرو پایتون برای میکروکنترلرهای برنامه (MCU) با کمی یادآوری پیشنهاد می دهند. یک جامعه منبع باز استثنایی و گسترده از پایتون پشتیبانی می کند. در جنبه منفی ، پایتون دارای برخی مشکلات سازگاری بین 2.7 تا 3. x است. اگرچه این امر اغلب برای افرادی که برنامه های زیرساختی را در 2.7 ایجاد کرده اند ناخوشایند است ، اما برای برنامه های "دور ریختن" (معروف به یکبار مصرف) بحث برانگیز نیست.
آیا Matlab بهتر از پایتون است؟
پایتون ممکن است یک زبان برنامه نویسی چند پلتفرمی باشد. این یک کلمه برنامه نویسی سطح بالا است که نسخه ، کامپایل ، تعاملی و شی گرا را با هم ترکیب می کند. در ابتدا برای نوشتن دیالوگ های خودکار (پوسته) طراحی شده بود
https://news.akhbarrasmi.com/news/140004255329716836/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D9%84%D8%A8-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.