دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

برنامه نویس هستی؟ به مطالب زیر دقت کن!!!!

۷۷ بازديد
10 بهترین پروژه مبتدی برای برنامه نویسان جدید
آیا می خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی مبتدی شما را شروع می کند.
لینک های سریع
    پروژه های برنامه نویسی مبتدی
    بازی شطرنج خود را بسازید
    برنامه تلفن همراه را کد کنید
    ماشین حساب خود را بسازید
     4. یک برنامه لیست کارها ایجاد کنید
    ابزار تبدیل وزن را ایجاد کنید
    رمزگذاری یک بازی سنگ ، کاغذ ، قیچی
    بازی Tic Tac Toe خود را بسازید
    تراش دهنده وب با پایتون
    یک وب سایت پایه HTML5 بسازید
    نمایش اسلایدی ساده JavaScript را بسازید
    کوچک را شروع کنید ، بزرگ فکر کنید
وقتی تازه شروع به برنامه نویسی می کنید چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید ذهن خود را در آن جمع کنید. اگر بر PHP تسلط ندارید ، پایتون را یاد می گیرید. اگر این زبان برنامه نویسی نباشد ، یک چارچوب وب جدید است.
پروژه های مبتدی - برنامه نویسان
 
شما باید از جایی شروع کنید وقتی چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد ، از کجا باید شروع کنید؟ بهترین روش برای تیز کردن مهارت های برنامه نویسی خود استفاده از دانش خود برای ساخت پروژه های کدگذاری است.
این که آیا شما یک مبتدی هستید یا دوباره به برنامه نویسی می پردازید ، در اینجا بهترین پروژه های برنامه نویسی برای ایجاد اعتماد به نفس و ایجاد توسعه دهنده بهتر است.
پروژه های برنامه نویسی مبتدی
اگر یک مبتدی مطلق هستید ، می خواهید از اصول دو زبان نشانه گذاری وب مطلع شوید: HTML و CSS. درک اصول کد HTML اولین چیزی است که باید در مورد ایجاد برنامه های وب بدانید.
کد صفحه وب در نمایشگر رایانه نمایش داده می شود
5 مرحله برای درک کد HTML اساسی
HTML ستون فقرات هر صفحه وب است. اگر مبتدی هستید ، اجازه دهید مراحل اساسی درک HTML را طی کنیم.
اگر با اصول کار راحت هستید ، می توانید دست به کار شوید و پروژه هایی را ایجاد کنید. بهترین پروژه ها در نهایت دوره های خرابی در برنامه نویسی خود هستند. آنها مرزهای آنچه شما از قبل می دانید را رد می کنند و به شما تمرین می دهند که هر زبان را انتخاب کنید.
این پروژه ها ساده هستند ، حتی اگر ساخت آنها در ابتدا آسان نباشد. شما با دو چیز دور خواهید شد: یک نمونه کارها که می توانید برای اثبات توانایی خود و درک بهتر از قدرتمند بودن برنامه نویسی استفاده کنید.
بعضی از این مثالها از زبانهای مختلفی مانند جاوا یا جاوا اسکریپت استفاده می کنند ، اما شما می توانید آنها را به هر زبانی که راحت باشید بسازید.
بیایید به برخی از پروژه های عملی شیرجه برویم!
1. بازی شطرنج خود را بسازید
ساخت یک بازی شطرنج راهی عالی برای گرفتن یک بازی کلاسیک است که ممکن است از قبل آن را بشناسید و آن را به یک برنامه تبدیل کنید. شطرنج یک قطعه شروع خارق العاده --- جناس در نظر گرفته شده --- را به سمت حرفه برنامه نویسی می کند.
شما با ترسیم تابلو و قطعات خود شروع خواهید کرد. سپس ، شما به دادن حرکات خاص برای قطعات خود ادامه خواهید داد. مجبور خواهید شد که به شطرنج به عنوان یک برنامه نویس فکر کنید ، سعی کنید مفاهیم را به الگوریتم هایی تبدیل کنید که کامپیوتر می تواند درک کند. برای شروع یادگیری نحوه ایجاد برنامه شطرنج شخصی خود در جاوا (و نحوه اصلاح آن برای ایجاد نسخه خود) ، این فیلم را بررسی کنید.
این دقیقاً یک مرحله به مرحله آموزش ایجاد برنامه نیست ، اما بینش خوبی در مورد چگونگی برنامه نویسان برای ساخت یک پروژه پیچیده دارد.
اگر ویدیوی بیشتری را ترجیح می دهید که همراه آن دنبال کنید ، به این کانالهای YouTube همراه با کد نگاهی بیندازید تا برنامه نویسی را بیاموزید.

چگونه برنامه نویس شویم؟ (راهنمای گام به گام)

یادگیری برنامه نویسی به هیچ‌وجه کار آسانی نیست. با این حال، اگر آن را با سایر مهارت‌ها و مسیرهای شغلی مقایسه کنیم، برنامه نویس شدن شاید انتخاب بهتری باشد. ماهیت کار برنامه نویسی بسیار هیجان انگیز است و یک برنامه نویس هر روز با چالش‌های جدیدی روبرو است که برای رفعشان نیاز به دانش بیشتر دارد.

همچنین، برنامه نویسان در دنیای دیجیتال امروزی این فرصت را دارند تا برای خودشان کار کنند، در هر ساعتی که دوست دارند کار کنند و یا حتی، از خانه و به صورت دورکاری پروژه‌هایشان را پیش ببرند.

همانطور که می‌بینید دلایل مختلف و منطقی وجود دارد که یک فرد بخواهد برنامه نویسی یاد بگیرد. در ادامه سعی می‌کنیم تا آنچه برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس باید بدانید را با جزئیات برایتان توضیح دهیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.