شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

انجام پروژه دانشگاهی

انجام پروژه دانشگاهی

انجام پروژه دانشگاهی

۶۹ بازديد
10 نکته برای دانشجویان

در زیر لیستی از نکات برای دانشجویان آورده شده است. آنها به ترتیب نیستند. آنها بسیاری از تله هایی را که مردم هنگام اجرای پروژه های مدرسه یا مأموریت در آنها گرفتار می شوند ، پوشش می دهند. امیدوارم وقتی زمان انجام کار مدرسه یا تعیین تکلیف دانش آموز فرا می رسد آنها به شما کمک کنند.

1. اولین کاری که شما باید در هر پروژه مدرسه انجام دهید تهیه نقشه ای از کارهایی است که باید انجام دهید و همچنین زمانی که قصد انجام آن را دارید. همچنین وقتی نمی توانید کاری انجام دهید تمرین کنید. زمانی را که در دسترس نیست یادداشت کنید.

2. برای خود نقاط عطفی تعیین کنید. اینها نقاطی است که قسمتهایی از پروژه تکمیل می شود. باید به طور واضح به نقاط عطف دست یافت. به عنوان مثال ، پایان دادن به بیشتر تحقیقات یک نقطه عطف نیست. پایان تمام تحقیقات یک نقطه عطف است.

3- نقاط عطف باید به طور معمول 3 تا 7 روز با هم فاصله داشته باشند. اگر طول آنها طولانی تر باشد ، خطر ابتلا به چند هفته بدون هیچ گونه نشانه ای از به موقع بودن یا نبودن را دارید.

4- هدف خود را برای پایان دادن به حدود سه چهارم مسیر پروژه اعلام کنید. به ندرت کارها طبق برنامه پیش می روند. مطمئناً خواهید دید که کار بیش از حد تخمین زده شده است ، یا زمانی که فکر می کردید در دسترس دارید کارهای دیگر را به خود اختصاص می دهد.

5- وقتی طرحی را تهیه می کنید ، بدانید که همه کارهایی که باید انجام دهید را نمی دانید. ممکن است بگویید که باید بخشی از کتاب را بخوانید ، اما وقتی این کار را می کنید ، منجر به مطالعه بیشتر می شود. تا مرحله اول را انجام ندهید نمی توانید در مورد خواندن بیشتر بدانید. در زمان احتمالی بسازید.

فکر کنید آن را مانند راه رفتن در یک تونل با چراغ چشمک زن می دانید. می توانید چند قدم اول را ببینید ، اما فراتر از آن ، کدر است. وقتی از تونل پایین می آیید ، جزئیاتی را می بینید که قبلاً نمی توانستید ببینید. فکر نکنید وقتی در ورودی تونل هستید همه جزئیات را می دانید.

6. استرس و نتایج خوب اغلب دست به دست هم نمی دهند. تحت فشار قرار گرفتن برای رسیدن به یک ضرب الاجل ، به ندرت نتیجه خوبی ایجاد می کند.

7. به طور معمول 5٪ تا 15٪ مارک از زمان اختصاص بررسی محصولات پیش نویس و انجام تنظیمات حاصل می شود. اگر آن زمان را ندارید ، قبل از شروع خود را مجازات می کنید.

9. نقش ها و مسئولیت ها را درک کنید. اگر همه کارها را خودتان انجام می دهید ، روشن است. اگر چند نفر با هم همکاری می کنند ، روشن کنید که چه کسی چه کاری انجام می دهد. این یک شمشیر دو لبه است. یا چیزها بین ترک ها می افتد که منجر به تنش می شود ، یا دو نفر سعی می کنند همان کاری را انجام دهند که منجر به تنش نیز می شود.

9. انتظار داشته باشید که همه چیز اشتباه پیش رود. از خود بپرسید هر چند وقت یکبار اتفاقات بدون مشکل رخ می دهد؟ اگر پاسخ "اغلب" نیست ، پس از گذشته یاد بگیرید. انتظار دارد سکسکه شود. در برنامه ریزی های خود به این سکسکه کمک هزینه کنید و وقتی اتفاق می افتد ، از این بابت استرس نداشته باشید. هرگز گرفتار نباشید که بگویید "اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، من آن را درست خواهم کرد." شما واقعاً می گویید ، "من می دانم که احتمالاً طبق برنامه پیش نخواهد رفت بنابراین احتمالاً شکست خواهم خورد."

10. به یاد داشته باشید تنش باعث ایجاد تنش می شود. اگر استرس داشته باشید و با افراد پیرامون خود کوتاه بیایید ، آنها با شما کوتاه خواهند آمد. این به مارپیچی از افزایش استرس تبدیل می شود. برای چند لحظه که بیش از حد استرس آور است دور شوید و از افراد اطراف خود عقب نشینی کنید. مارپیچ می تواند پایین و همچنین بالا برود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.