دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

4 نکته برای نوشتن موفق یک پروژه دانشجویی

۷۲ بازديد
4 نکته برای نوشتن یک پروژه موفق
وقتی ایده های عالی جمع می شوند ، همه چیز ممکن است. به اشتراک گذاشتن ایده ها ، داستان ها و انگیزه ها به افراد کمک می کند تا نوآوری هایی را ایجاد کنند که در آینده تأثیر می گذارد. این ایده ها باید در قالب یک طرح پروژه ارائه شوند تا سرمایه گذاران و سایر ذینفعان بتوانند ارزیابی کنند که ایده ها زنده هستند یا خیر.
چگونه یک پروژه با کیفیت و موفق بنویسیم
روند ساخت پروژه بسیار آسان است. با این حال ، باید مراقب باشید که کار درستی انجام دهید تا برنامه شما موفقیت آمیز باشد. در این پست ، ما در مورد 4 نکته قطعی صحبت خواهیم کرد که به شما در ایجاد یک طرح شگفت انگیز کمک می کند. برای ایجاد یک طرح برجسته که تیم شما را تحت تأثیر قرار دهد ، این مراحل روند پروژه را دنبال کنید:
1. یک دلیل عملی را انتخاب کنید:
اولین گامی که باید در روند پروژه بردارید ، انتخاب است. در این مرحله ، شما باید ایده ای استادانه را تعریف کنید که کارساز باشد. هدف شما حل مسائلی است که جامعه محلی و همچنین سطح ملت یا سطح جهانی را تحت تأثیر قرار دهد.
از آنچه روزانه یاد می گیرید ، می توانید چالش های پیش روی مردم را تشخیص دهید. همچنین می توانید از داستان های تلویزیون یا اینترنت الهام بگیرید. مطمئن شوید که تعریف پروژه شما موارد زیر را برطرف می کند:
دستور کار مشخصی را که در حال پرداختن به آن هستید و چگونگی برنامه ریزی برای انجام آن را در روند پروژه خود مشخص کنید.
پروژه خطاب به چه کسی است و مهلت های احتمالی کدامند؟
تیمی که در اجرای فرآیند پروژه شرکت دارد.
هنگام کار در دستیابی به اهداف ، و اینکه چه کسی فازهای یک پروژه را انجام می دهد ، نقاط عطف مشخص کنید.
2. خلاقیت حیاتی است ، اما تمرکز اساسی است:
دانش آموزان در خلاقیت تبحر دارند. آنها می توانند برنامه های برجسته ای ارائه دهند که می تواند تأثیرات زیادی بر جامعه بگذارد. با این حال ، آنها غالباً به پروژه های بزرگی فکر می کنند که گاه غیرواقعی هستند. برنامه های کلان خوب است ، اما هزینه ها مانعی برای دستیابی به اهداف مشابه است.
برای اطمینان از جذاب بودن برنامه مدیریت پروژه ، باید ایده خود را در اندازه قابل کنترل مقیاس بندی کنید. یک علت فوری را مشخص کنید که باید برطرف شود و نیازی به سرمایه گذاری های هنگفتی ندارد. اگر نمی توانید پروژه خود را کاهش دهید ، ممکن است به گزینه دیگری فکر کنید ، مبادا سرمایه گذاران را بترسانید.
یک تحقیق عمیق در مورد موضوع لازم است تا شما بدانید چه چیزی می تواند به افرادی که در پروژه خود هدف قرار داده اید کمک کند. ممکن است بپرسید چه کسی می تواند مقاله من را برای کمک در مورد چگونگی ارائه یک ایده جذاب پروژه بنویسد. با این کار در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و به طور کامل از کار اشتباه خودداری خواهید کرد.
3. روش و روند اجرا را مشخص کنید:
در اینجا مشکل اصلی در تعریف کل فرآیند وجود دارد. قبل از اینکه بتوانید کسی را در مورد برنامه خود متقاعد کنید ، باید به آنها بفهمانید که برای رسیدن به برنامه خود چگونه می خواهید هر مرحله را اجرا کنید. در واقع ، در روش خود ، شما می خواهید منابع لازم و تلاش لازم برای اجرای پروژه خود را برطرف کنید.
 
منابع و تلاش هم سرمایه مورد نیاز را تشکیل می دهند. در این خط ، شما باید منابعی را که به راحتی پیدا می شوند شناسایی کنید. در برخی موارد ، برخی منابع به راحتی در دسترس هستند و فقط نیروی انسانی یا تلاش برای تبدیل همه نتایج به نتایج پیشنهادی شما نیاز است.
هنگام تحقیق درباره منابع و روند پیاده سازی ، اطمینان حاصل کنید که از مسیر "معمولی" یا مشترک خودداری می کنید. ممکن است با پروژه های مشابهی روبرو شوید که به همان مشکلی که شما شناسایی کرده اید رسیدگی می کنند ، اما به این ترتیب یا روش دیگر به نتیجه نرسیدند. کاری منحصر به فرد انجام دهید و هزینه کمتری نیز داشته باشد. انجام این کار شانس موفقیت پروژه شما را افزایش می دهد.
4. سبک و زمان ارائه خود را بررسی کنید:
هنگامی که منابع لازم ، سرمایه گذاری های مورد نیاز ، تیم و برنامه اجرای خود را شناسایی کردید ، بدانید که هنوز کار شما تمام نشده است. دستورالعمل های مختلفی برای اعطای کمک هزینه وجود دارد که شما باید آنها را دنبال کنید ، و شما باید پروژه خود را طبق شرایط آنها ارائه دهید. برای موفقیت احتمالی ، راهنمای آنها را دنبال کنید.
بسیاری از دانشجویان تمایل دارند از ارائه های برش کوکی استفاده کنند. انجام این کار فقط شانس شما را برای داشتن هرگونه کمک هزینه برای پروژه شما ضعیف می کند. شما باید آن را منحصر به فرد و متناسب با نیازهای خاص خود بسازید. دلیل اصلی اینکه شما ابتدا باید مشکلی را که می توانید برطرف کنید شناسایی کنید این است که هنگام ارائه فرایند پروژه خود منحرف نشوید.
کمک های مالی و جوایز مختلف مهلت دارند. قبل از بررسی برنامه مدیریت پروژه باید از آنها پیروی کنید. برای تحویل کار قبل از اتمام وقت شما باید در مهلت های محدود کار کنید. زایمانهای دیرهنگام فارغ از اینکه بهترین ارائه ها هستند ، در نظر گرفته نمی شوند.
درباره جف بلایلوک:
جف یک نویسنده آکادمیک ماهر است. با سالها تجربه نوشتن برنامه های موفق ، جف می تواند فرایندی از پروژه را بنویسد که توجه ذینفعان را به خود جلب کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.