دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

6 نکته موثر در انجام پروژه مهندسی

۶۷ بازديد
شروع سال تحصیلی فرصتی ایده آل را برای آشنایی دانش آموزان با یادگیری مبتنی بر پروژه فراهم می کند. با شروع کار با پروژه های جذاب ، در حالی که پایه ای محکم از مهارت های مهم مانند دانستن چگونگی انجام تحقیق ، تعامل متخصصان و همکاری با همسالان را ایجاد می کنید ، علاقه آنها را جلب خواهید کرد. به افتخار بیستمین سالگرد ادوتوپیا ، در اینجا 20 ایده پروژه برای شروع یک یادگیری خوب آورده شده است.
1. Flat Stanley Refresh: پروژه های سوادآموزی Flat Stanley مورد علاقه های دائمی دانش آموزان برای برقراری ارتباط و ارتباط است ، که اغلب در فواصل زیادی قرار دارند. اکنون Flat Stanley برنامه های خاص خود را برای آیفون و آیپد به همراه منابع آنلاین جدید دارد. بنیانگذار پروژه دیل هوبرت اخیراً از کلاس بازنشسته شده است ، اما او همچنان ایده های تازه ای را برای زنده کردن یادگیری در "مناطق مسطح" ایجاد می کند.

2. PBL تصادفی نیست: در ویرجینیای غربی ، یادگیری مبتنی بر پروژه به عنوان یک استراتژی در سرتاسر کشور برای بهبود آموزش و یادگیری اتخاذ شده است. معلمان برای یافتن ایده های خوب پروژه لازم نیست زیاد به دنبال آن باشند. در این داستان CNN درباره رویکرد آموزشی دولت ، در مورد پروژه ای بخاطر ایجاد گلگیر در پارکینگ مدرسه بخوانید. هنگامی که از دانش آموزان خواسته شد تا طرحی بهتر برای تعداد زیادی بدست آورند ، آنها درک خود را از هندسه ، مدنی ، حقوق ، مهندسی و سخنرانی عمومی ارائه دادند. ایده های خوب بیشتری را در کتابخانه پروژه Teach21 ویرجینیا غربی پیدا کنید.

3. از جاذبه سرپیچی کنید: به دانش آموزان خود فرصت دهید تا با چالش آنها در مورد آزمایش ناسا برای انجام آزمایش در برج سقوط 2.2 ثانیه ای خود در بروک پارک ، اوهایو ، بررسی کنند که در نزدیکی جاذبه صفر چه اتفاقی می افتد. برنامه های جداگانه ناسا برای دوره راهنمایی و دبیرستان ارائه می شود. یا ، پروژه ای را پیشنهاد دهید که ممکن است برای شما در یک غلتک نهایی قرار گیرد (معروف به "دنباله دار استفراغ") ، هواپیمای ناسا که دوره های جاذبه کوچک و بیش از حد از 0 تا 2 گرم را تولید می کند. آخرین مهلت پیشنهاد 21 سپتامبر است و هفته پرواز در فوریه 2012 انجام می شود.

4. در سراسر رشته ها متصل شوید: وقتی دانش آموزان مجسمه های جنبشی را طراحی و می سازند ، درک خود را از هنر ، تاریخ ، مهندسی ، هنرهای زبانی و فناوری گسترش می دهند. از فیلم Edutopia ، Kinetic Conundrum ، بینش پروژه بین رشته ای کسب کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر در مورد چگونگی انجام این کار ، روی پیوندهای همراه کلیک کنید.

5. زبانهای خانگی افتخارآمیز: زبان آموزان انگلیسی می توانند تحت فشار قرار بگیرند تا سریع انگلیسی را تسلط یابند ، و کلاس به جای استفاده از زبان به روشهای معنی دار ، برای تصحیح اشتباهات صرف می شود. Digital IS ، سایتی است که توسط National Writing Project منتشر شده است ، برنامه هایی را برای سه پروژه به اشتراک می گذارد که برای احترام به زبانهای خانگی و فرهنگ دانش آموزان زمان می برد و آنها را درگیر تفکر انتقادی ، همکاری و استفاده از ابزارهای دیجیتالی می کند. آن هرینگتون و چارلی موران مجموعه پروژه "یادگیرندگان زبان انگلیسی ، ابزارهای دیجیتال و مخاطبان معتبر" را مدیریت می کنند.

6. تجدید نظر در مورد ناهار: با پروژه ای ناهار را به فرصتی برای یادگیری تبدیل کنید که دانش آموزان را وادار می کند با انتقاد بیشتری در مورد وعده غذایی میان روز خود فکر کنند. Center for Ecoliteracy مطالبی برای کمک به شما در شروع کار ارائه می دهد ، از جمله مقاله های آموزنده و راهنماهای برنامه ریزی قابل بارگیری. درباره این برنامه تغذیه در مدرسه راهنمایی ، "یک ناهار سالم در مدرسه" ایده های بیشتری از این ویدئو دریافت کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.