دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

حسابداری چیست؟

انجام پروژه دانشگاهی

حسابداری چیست؟

۷۱ بازديد
حسابداری زبان تجارت کوچک است. بدون داشتن بینش مناسب در مورد سلامت مالی شرکت خود ، به عنوان یک تجارت کوچک فلج می شوید.
    یک حسابدار از نظر اقتصادی و سودآوری کسب و کار شما و دقیقاً چه مقدار پول وارد یا خارج می شود.
    سه نوع اصلی حسابداری حسابداری مالی ، مدیریتی و مالیاتی است.
    این مقاله برای صاحبان مشاغل جدید است که به دنبال ارتقا accounting مهارت های اساسی حسابداری و درک از حسابداران هستند.
حسابداری چیست؟
حسابداری نحوه پیگیری امور مالی است. به عنوان یک فرد ، فقط می توانید از طریق یک فرم آنلاین برای ارائه مالیات خود از حسابدار استفاده کنید. این افراد توسط حسابداران رسمی (CPA) اداره می شوند ، که برای اثبات تسلط خود در حسابداری امتحان می دهند.
اگرچه برای مشاغل ، جمع کنندگان مالیات ، نهادهای نظارتی و سایر نهادهای نظارتی می خواهند سوابق حسابداری کامل و مناسبی را مشاهده کنند. اگر تجارت شما هرگز به دنبال سرمایه گذاران یا سهامداران دیگر باشد ، این آژانس ها مدارک حسابداری شما را بررسی می کنند. وقتی می بینید در یک نمایش مانند The Profit یا Shark Tank معامله ای انجام شده که بعداً از هم می پاشد ، تقریباً همیشه به دلیل مشکلات حسابداری است.
تا زمانی که در امور مالی مهارت کافی نداشته باشید ، احتمالاً نیاز است که از یک حسابدار حرفه ای کمک بگیرید. در اینجا خلاصه ای از آنچه حسابداران می توانند برای شرکت شما انجام دهند وجود دارد.
حسابداران چه کاری انجام می دهند؟
انجمن حسابداری آمریکا حسابداری را چنین تعریف می کند: "فرایند شناسایی ، اندازه گیری و ارتباط اطلاعات اقتصادی برای اجازه دادن به قضاوت ها و تصمیمات آگاهانه توسط کاربران اطلاعات". حسابداران حساب های قابل پرداخت یک کسب و کار ، حساب های دریافتنی و سایر معاملات مالی را که معمولاً با استفاده از نرم افزار حسابداری انجام می شوند ، ثبت می کنند.
استن اسنایدر ، مدیر CPA گفت: "حسابداران از کارهای انجام شده توسط حسابداران برای تهیه و تحلیل گزارش های مالی استفاده می کنند." "اگرچه حسابداری از همان اصول و قواعد حسابداری پیروی می کند ، اما یک حسابدار می تواند سیستمی را طراحی کند که تمام جزئیات لازم برای تأمین نیازهای کسب و کار - گزارش های مدیریتی ، مالی ، پیش بینی ، تجزیه و تحلیل و گزارش مالیاتی - را جلب کند."
در ایالات متحده ، بیشتر حسابداران با رعایت اصول پذیرفته شده حسابداری ، اطلاعات مالی شرکت را به شکلی که همه بتوانند آن را درک کنند ، به افراد خارج از شرکت ارائه می دهند. مجموعه های مختلفی از استانداردهای حسابداری برای شرکت هایی که در خارج از کشور فعالیت می کنند و همچنین برای نهادهای دولتی محلی و ایالتی وجود دارد.
 
یادداشت سردبیر: به دنبال نرم افزار حسابداری هستید؟ برای کمک به یافتن راه حل مناسب برای تجارت خود ، پرسشنامه زیر را پر کنید تا شرکای فروشنده ما با اطلاعات رایگان با شما تماس بگیرند.
 
هارولد Averkamp ، مدیر CPA و صاحب حسابداری مربی ، گفت: حسابداران همچنین اطلاعات لازم را به تیم مدیریت داخلی یک شرکت برای سالم نگه داشتن تجارت از نظر اقتصادی می دهند. وی گفت ، برخی از اطلاعات از معاملات ثبت شده نشأت می گیرد و برخی دیگر از تخمین ها و پیش بینی ها بر اساس مفروضات مختلف تشکیل شده است.
انواع مختلف حسابداری کدامند؟
حسابداران مالیات ، حسابداران مالی ، حسابداران عمومی ، حسابداران دولت و موارد دیگر وجود دارد. نهادهای نظارتی و مجریان قانون از حسابداران پزشکی قانونی برای کمک به ردیابی فعالیت های غیرقانونی استفاده می کنند. حتی بیشتر از غواصی ، حسابداران رمزنگاری با دارایی های ارزهای رمزپایه سروکار دارند.
یک حسابدار معمولاً برای یک شخص ، تجارت یا دولت کار می کند. با این حال ، شرکت های حسابداری مانند Deloitte ، Ernst & Young ، KPMG و PricewaterhouseCoopers به ​​دلیل ردیابی و مدیریت داده های مالی دولتی و خصوصی مشهور هستند.
در اینجا تجزیه سه نوع اصلی حسابداری آورده شده است:
    حسابداری مالی: این نوع حسابداری با در نظر گرفتن سرمایه گذاران انجام می شود. برای ارزیابی سلامت مالی یک کسب و کار استفاده می شود و به مدیریت کمک می کند تا ایده درستی از امور اقتصادی یک کسب و کار بدست آورد. این نوع حسابداری برای شفافیت شرکت ها در مورد سلامت مالی خود ضروری است.
    حسابداری مدیریتی: از این نوع حسابداری برای تولید صورتهای مالی شرکتها ، از جمله هزینه های محصول ، گزارش جریان وجوه نقد ، صورت سود و زیان و گزارش های کسب و کار استفاده می شود. این نوع حسابداری برای رهبران مشاغل ضروری است ، زیرا داده های مالی دقیق را ارائه می دهد و می تواند به شرکت ها کمک کند تا درباره پول خود تصمیم بگیرند.
    حسابداری مالیاتی: حسابداری مالیاتی بر نحوه کار تجارت شما با IRS متمرکز است. حسابداران می توانند هنگام ثبت مالیات های سالانه یا سه ماهه ، به شما در درک تصویر مالی خود کمک کنند. این یک سرویس ضروری است که همه مشاغل کوچک باید از آن استفاده کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.