دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ساخت یک برنامه کد نویسی شده google extension

۷۱ بازديد
2. برنامه های افزودنی Google Chrome را بسازید
به عنوان یک مبتدی ، برای ساختن و اتمام چیزی خارش داشتم. با این حال ، وقتی سعی کردم پروژه های جدیدی بسازم ، احساس ناامیدی کردم و فهمیدم که می توانم هفته ها و هفته ها روی یک برنامه کار کنم و هنوز جایی برای تکمیل آن ندارم.
دیدن پیشرفت خود به شما کمک می کند تا هنگام یادگیری چیزهای جدید انگیزه خود را حفظ کنید. لازم بود خودم را به چالش بکشم و کارهایی انجام دهم که برایم سخت بود. اما من همچنین می دانستم که باید ببینم خودم را هدف قرار داده و هدف را شروع و به پایان رسانده ام ، هرچند کوچک. من نمی توانم برای همیشه در سرزمین آموزشی بمانم ، همانطور که عالی است.
آیا از Sentance ، مدیرعامل Codesmith و معلم اساتید Frontend ، س askedال شده است ، "چگونه چیزی را میسازید که عملی شود - که برای همیشه طول نمی کشد؟" پاسخ او
برنامه های افزودنی Google Chrome را بسازید.
 
این یک راه سریع و سرگرم کننده برای رسیدن به ساختمان به عنوان یک مبتدی است.
من از طریق این آموزشها کار کردم که به من نشان داد چگونه فقط در ده دقیقه یا فقط در 20 دقیقه پسوند Chrome ایجاد کنم. سپس آنچه را آموختم گرفتم و پسوند بسیار ساده خودم را ساختم. من گرفتار بودم. همانطور که Will Sentance توضیح می دهد:
    "شما می توانید JavaScript را بدون نیاز به ساخت و طراحی یک برنامه از ابتدا تمرین کنید - این فقط به چیزی که قبلاً استفاده می کنید متصل می شود."
همانطور که Sentance اشاره کرد ، این "برنامه" های کوچک در JavaScript به شما قدرت فوق العاده ای می دهند. شما می توانید برنامه های افزودنی بسازید که به هر صفحه ای که در آن هستید قابلیت اضافه کند ، و امکاناتی که برنامه افزودنی شما می تواند انجام دهد بی پایان است.
برنامه های افزودنی Google Chrome راهی عالی برای من بوده است که نه تنها یاد می گیرم بلکه در واقع پروژه هایی را که می توانم استفاده کنم و به دوستان نشان می دهم در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به پایان برسانم.
بعد از اینکه برای اولین بار پسوند ساختم ، فهمیدم همان کاری را انجام داده ام که مرا مجذوب برنامه نویسی کرده است - من از ابتدا تا انتها چیز مفیدی ساخته بودم. و به جای هفته ها ، فقط در عرض یک یا دو روز توانستم این کار را انجام دهم. من به سرعت پیشرفت خود را دیدم ، که باعث شد من می خواهم حتی بیشتر یاد بگیرم.
با ساختن برنامه های افزودنی از ابتدا تا انتها ، انگیزه من به عنوان یک مبتدی چهار برابر شد. و این انگیزه مرا از مبتدی به توسعه دهنده ارشد رساند.
اگر در کنار JavaScript به زبان آموختید ، سعی کنید برنامه های کوچکتری را که می توانید از ابتدا تا انتها بسازید سریع پیدا کنید.
نکته: Sentance به شما اشاره می کند که شما همیشه باید برنامه های افزودنی بسازید که مشکلی که با آن روبرو هستید را حل کند. اگر این راه حل برای یک مشکل آزار دهنده باشد ، خیلی بیشتر به شما فکر می کنید که برنامه افزودنی خود را به پایان برسانید. بیش از حد از فیس بوک منحرف می شوید؟ افزونه ای ایجاد کنید که خبرمایه فیس بوک شما را پنهان کند.
3. با یک دوست پروژه بسازید
باز کردن
من با بسیاری از برنامه نویسان جدید ملاقات کرده ام که در میانه پروژه جدیدی که شروع کرده اند احساس خسته شدن یا گم شدن می کنند.
بهترین راهی که من برای رفع این مشکل پیدا کردم شروع یک پروژه با یک دوست است.
هنگام ساخت با یک دوست ، دیگر یک پروژه کدگذاری جدید چندان ترسناک به نظر نمی رسد. با به اشتراک گذاشتن ایده ها و دانش خود ، تمام سوالات بی پاسخ شما بخشی از مکالمات بازیگوش شده است. وقتی با همدیگر کنار می آیید با دوست خود پیوند می خورید و بعد از حل آنها جشن می گیرید.
کوینسی لارسون ، بنیانگذار freeCodeCamp ، گفت: "بدترین راه برای یادگیری برنامه ریزی ، یادگیری به تنهایی است." هنگامی که به تنهایی کار می کنید ، راحت تر تسلیم می شوید وقتی احساس می کنید گم شده اید و از انجام کار بعدی هنگام ساخت یک پروژه مطمئن نیستید.
اما وقتی با یک دوست گم می شوید ، کار کردن با یکدیگر برای فهمیدن اینکه چه کاری باید انجام دهید یک چالش سرگرم کننده می شود. هنگامی که برای رسیدن به هدف خود تلاش می کنید یکدیگر را مسئول می دانید.
اینها بهترین روشهایی است که من از صرف آموزش به ساختن پروژه های شخصی خودم پیدا کرده ام. هنگامی که شروع به ساخت و ساز کردم ، سرعت یادگیری من بسیار بالا می رود. هرچه بیشتر می توانید شروع به ساختن وسایل کنید - و ببینید سرعت برنامه نویسی شما شروع به سرعت می کند.
ساختن چیزها بهترین راه برای یادگیری است. فقط کاش زودتر شروع می کردم.
اشتباه نکن برو چیزهایی بساز
در صورت تمایل می توانید آنچه را که ساخته اید یا روی آن کار می کنید در نظرات زیر با من در میان بگذارید. نمی توانم صبر کنم ببینم چه چیزی ایجاد می کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.