دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

کار فریلنسری چیست؟؟

انجام پروژه دانشگاهی

کار فریلنسری چیست؟؟

۶۹ بازديد
C.I.G. بخشی از آن توسط خوانندگان آن پشتیبانی می شود. اگر از طریق پیوندهای ما خرید کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته به دست آوریم.
در اینجا بیشتر بخوانید
فهرست مطالب
برای بیشتر دانشگاه ، من مشاغلی داشتم که نیاز داشتم در یک مکان فیزیکی باشم. شغل اداره پست من من را ملزم می کرد که در اتاق پست باشم ، در حالی که دستیار دپارتمان انگلیسی زبان من را ملزم می کرد که در دفتر اداره باشم.
با شروع سال دوم ، با شروع نوشتن برای این وب سایت ، اولین طعم مشاغل آنلاین را دریافت کردم. در حالی که چند سال طول می کشید تا این کار به شغل اصلی من تبدیل شود ، من برای همیشه درگیر انعطاف پذیری کار آنلاین بودم.
در تلاش برای کمک به لذت بردن از مزایای مشابه ، لیستی از بهترین مشاغل آنلاین را برای دانشجویان دانشگاه تهیه کرده ام. برای دریافت هیچ یک از این مشاغل نیازی به مدرک ندارید و در حال حاضر مهارت انجام بسیاری از آنها را دارید (یا می توانید مهارت ها را در چند بعد از ظهر یاد بگیرید).
بنابراین اگر آماده کار در دفتر کار برای کار با راحتی لپ تاپ خود هستید ، به خواندن ادامه دهید.
نویسنده آزاد
من با اولین کنسرت مستقل مستقر در کار خودم شروع می کنم: نوشتن مستقل. اگر می دانید چگونه بنویسید ، انواع و اقسام فرصت ها برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد. می توانید مقالاتی مانند این مقاله بنویسید ، اما می توانید اسکریپت فیلم ها یا حتی مطالب مربوط به صفحات وب را نیز بنویسید.
این مثال در دنیای واقعی وجود دارد: توماس فرانک (که کار خود را با ساخت این وبلاگ به عنوان دانشجوی دانشگاه شروع کرد) برای نوشتن متن این فیلم در کانال How to Adult استخدام شد:
چه هزینه ای پرداخت می کند:
    وقتی کار را شروع می کنید به راحتی می توانید 50 دلار برای یک مقاله 1500 کلمه ای هزینه کنید.
    نویسندگان با تجربه تر می توانند برای یک مقاله 1500 کلمه ای 150 دلار (یا بیشتر) هزینه کنند.
نحوه بدست آوردن شغل:
    وبلاگ خود را راه اندازی کنید و برای آن مقاله بنویسید. شما چندین بار تجربه نوشتن خواهید داشت و برای انتشار آنچه می نویسید به مجوز کسی احتیاج ندارید. برای شروع می توانید از راهنمای جامع ساخت وب سایت ما استفاده کنید - هنگامی که سایتی ایجاد کردید ، افزودن وبلاگ در چند ثانیه آسان است.
 
    سپس ، از این مقالات برای تهیه نمونه کارها استفاده کنید. اگر به الهام نیاز دارید ، ویترین ما را با بیش از 50 نمونه نمونه کارها بررسی کنید.
    سرانجام ، کار خود را به وب سایت ها منتقل کنید - از فرم های تماس برای تماس با ما استفاده کنید یا با سردبیران و وبلاگ نویسان در توییتر ارتباط برقرار کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مرحله ، به مصاحبه پادکست ما با آجا فراست گوش دهید ، که در حالی که هنوز در دانشگاه بود ، یک تجارت آزاد برای نوشتن ایجاد کرد.
    برای کمک به گام به گام در شروع کار نوشتن مستقل ، این دوره را که دوستان من کریستین و الکس ایجاد کرده اند ، ببینید. این برنامه از ساخت نمونه کارها تا یافتن اولین مشتری ها را شامل می شود.
نوشتن مستقل را از افراد حرفه ای بیاموزید
نویسندگان مستقل فصلی ، کریستین وونگ (نیویورک تایمز) و الکس وب (نشنال جئوگرافیک) به شما آموزش می دهند که به عنوان یک نویسنده مستقل حرفه ای شوید. بیاموزید که چگونه مانند یک حرفه ای بنویسید ، در رشته های حرفه ای برنده شوید و برای کار خود حقوق خوبی دریافت کنید.
ویرایشگر مستقل
علاوه بر کار نوشتن ، من ویرایش مستقل زیادی را نیز انجام داده ام. این دسته کاملاً گسترده است ، از جمله ویرایش مقالات کوتاه تا کتابهای تمام قد. فراتر از آن ، شما می توانید در یک موضوع خاص تخصصی را انتخاب کنید (مانند دوستم که جیمز رانسون با کتاب های تجاری این کار را می کند).
چه هزینه ای پرداخت می کند:
    من به عنوان یک ویراستار بی تجربه توانستم از 350 تا 500 دلار برای ویرایش یک کتاب کوتاه هزینه بگیرم.
    اما اگر تجربه داشته باشید ، یا اگر یک معامله نگهدارنده که در آن مشتری به شما پول می دهد تا تعداد معینی از مقالات را در ماه پرداخت کنید ، می توانید هزینه های بیشتری را پرداخت کنید.
نحوه بدست آوردن شغل:
    وقتی در دانشگاه هستید ، ساده ترین راه برای شروع ویرایش کار برای دوستانتان است.
    قرار گرفتن در موقعیت های دیگری که می توانید ویرایش کنید نیز مفید است (مانند روزنامه دانشگاه یا مجله ادبی).
    خود را به عنوان ویرایشگر معرفی کنید. باز هم ، یک نمونه کارها بسازید - و به مردم بگویید که شما در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود نیز ویراستار هستید.
    همچنین ، تا آنجا که می توانید با ویراستاران حرفه ای ملاقات کنید. ویرایش یک دنیای طاقچه است ، اما اگر بتوانید وارد آن شوید ، دوستان ویرایشگری را پیدا می کنید که برای شما کاری می کنند که وقتشان نیست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.