جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

پیشنهادات پروژه دانشجویی

انجام پروژه دانشگاهی

پیشنهادات پروژه دانشجویی

۴۹ بازديد
3 Ways to Become a Software Engineer - wikiHow
ما در حال حاضر پروژه های مهندسی کارشناسی ارشد ، کارشناسی و تحقیق و توسعه با ارتباطات بی سیم ، شبکه و تجزیه و تحلیل داده ها را ارائه می دهیم.
موقعیت یابی در مناطق شهری برای ربات های متحرک
این پروژه به مشکل موقعیت یابی با دقت بالا در مناطق شهری می پردازد. فناوری GNSS-RTK با استفاده از ربات های موبایل ، وسایل نقلیه خودمختار و هواپیماهای بدون سرنشین در بسیاری از برنامه های فضای باز ادغام شده است. پروژه پیشنهادی با هدف ارزیابی اختلالات سیگنال رادیویی سیستم GNSS به دلیل تداخل ، محو شدن و سایه زایی ناشی از محیط پیرامون به محلول موقعیت یابی GNSS-RTK است.
راه حل هدف GNSS-RTK یک سیستم موقعیت یابی Kinematic در زمان واقعی شبکه (NRTK) است که سرویس RTK را از TAPAS (www.tapasweb.dk) از طریق اینترنت ثبت می کند. سکوی TAPAS شامل شبکه ای از 11 ایستگاه مرجع مستقر در شهر ارهوس است که داده های سیستم های ناوبری ماهواره ای جهانی مانند GPS و گالیله و دیگران (GNSS) را بهبود می بخشد. کیفیت موقعیت یابی (به عنوان مثال ، دقت و به موقع بودن) ممکن است تحت تأثیر کیفیت ارتباط بین گیرنده GNSS روی صفحه (GNSS دو باند) و سیستم عامل TAPAS باشد.
دانش آموزانی که در این پروژه کار می کنند منابع تداخل ، اجزای محو و سایه را بررسی و توصیف می کنند ، اندازه گیری های میدانی را برنامه ریزی می کنند و مفروضات تحقیق را ارزیابی می کنند. این پروژه علاوه بر این الگوریتم تطبیقی ​​را مورد بررسی قرار خواهد داد تا به ربات تصمیم بگیرد که چه موقع و چگونه از موقعیت مبتنی بر GNSS به موقعیت غیر GNSS تبدیل یا تبدیل شود (به عنوان مثال فناوری شما می توانید در Lunar rover برای تخمین وضعیت ربات با استفاده از کیلومترشمار اینرسیایی بصری و کیلومترشمار چرخ مشاهده کنید) ، در حالی که ربات در برخی از محیط ها در حال حرکت است که سیگنال GNSS قابل اعتماد نیست. برای ارائه تبیین مطالعه تجربی ، مدل هایی برای آخرین راه حل های موقعیت یابی مبتنی بر GNSS درگیر می شوند.
در طول پروژه ، دانش آموزان با فن آوری GNSS-RTK ، مشخصات انتقال سیگنال GNSS آشنا می شوند و با استفاده از ROS (سیستم عامل ربات) تجربه کسب و کار در سیستم عامل و توسعه ربات های موبایل را کسب می کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.